2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بیوگرافی کامل گلشید بحرایی  بازیگر نقش سرور در سریال  چوب خط

بیوگرافی کامل گلشید بحرایی بازیگر نقش سرور در سریال  چوب خط

گلشیدبحرایی بازیگر جوان کشورمان است که کارنامه پرباری دارد بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -گلشید بحرایی بازیگر کم کار اما حرفه ای کشورمان است که علاوه بر بازیگری گریمور نیز هست. 
گلشید بحرایی فعالیتش در سینما و تلویزیون را از سال 85 آغاز کرد. او پس از آشنایی با ایرج قادری جلوی دوربین او رفت و اولین نقش خود را بازی کرد. 
گلشید بحرایی سپس در فیلم باور نقش آفرینی کرد و می توان گفت یکی از کارهای موفق او بود. 


گلشید بحرایی پیش از بازیگری گریمور بود و ابتدا این حرفه را تجربه کرد و یکی از گریمورهای موفق سینمای ایران است. اما گریموری او را راضی نمی کرد به همین دلیل هم تصمیم گرفت وارد دنیای بازیگری شود. او با شرکت در کلاس های بازیگری این حرفه را آموخت و راه موفقیت را پیدا کرد. 

گلشید بحرایی
زندگی خصوصی گلشید بحرایی

 


گلشید بحرایی در زندگی خصوصی فراز و نشیب های زیادی داشته است. او چند سال قبل از همسرش جدا شد و یک دختر داشت که همه توجه و علاقه اش را به او داده بود اما شهرزاد دختر کوچک گلشید بحرایی متاسفانه فوت کرد و همین اتفاق غم انگیز زندگی او را دگرگون کرد. اوتا دو سال بعد از مرگ فرزندش اصلا نمی توانست درباره این موضوع صحبت کند تا اینکه بعد از دوسال در درباره مرگ دخترش نوشته است :  مرگ تلخ دخترم شهرزاد همه چیزم را از من گرفت دیگر دنیا برایم مثل قبل نبود و دست و دلم به هیچ کاری نمی رفت، اما پس از ۲ سال، عشق به هنر و آرامشی که در این عرصه وجود دارد. روح خسته ام را جلا داد و با کمک دوستانم دوباره کار هنری ام را آغاز کردم . 

گلشید بحرایی و نسیم ادبی


گلشید بحرایی چطور یک گریمور شد 


این بازیگر درباره اینکه چرا تصمیم گرفت گریمور شود گفته است : یک روز در شهرک سینمایی گریم خانم مهتاب کرامتی را دیدم  و آنقدر جذب این گریم شدم که تصمیم گرفتم حتما دوره گریموری را بگذارنم و این حرفه را یاد گرفتم. اما بعد از چند کار تصمیم گرفتم وارد بازیگری شوم .
گلشید بحرایی در سریال چوب خط نیز نقش آفرینی کرده است. او یکی از بازیگران اصلی این سریال است  نقش سرور را بازی می کند. 

 


فیلم شناسی گلشید بحرایی


چهره پردازی 
سیلی شیرین
سریال تیمچه ایرانی
جک و لوبیای سحرآمیز
خاله روباه
لعنتی خنده دار
ازدواج کم دردسر
 فیلم های گلشید بحرایی :
 ویبره
محاکمه
اولتیماتوم
باور
به نام مادر
سریال گناه چهارم

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.